keskiviikko 11. tammikuuta 2012

Viikatemies mua jahtaa, me ollaan aina samassa seurassa

Heippa kaikki ! (--:
En oo pariin päivään kirjottanu kun on ollu kaikee menoja mut nyt aattelin et laitan jotain.
Eli no maanantaina alko koulu oli ihanaa nähä kaikki kaverit kun ei oikeen lomalla kerenny nähä paljoo ketää ja sainhan mää sen pikkasen myöhäsen tokarin.

Käyttäytyminen: 9
Äidinkieli: 8
Englanti: 8
Ruotsi: 10 (hikke kun olen.)
Matematikka: 9
Fysikka: 8
Biologia: 8
Terveystieto: 9
Uskonto: 9
Historia: 8
Musiikki: 10
Kuvataide: 9
Kotitalous: 9
Käsityö: 8
Liikunta: 8

KA: 8,7
Haha, en muista millon oisin saanu noin hyvän tokarin kun viimeks keskiarvo tais olla 8,3 :D
mut siis tyytyväinen olen.



Eipä tällä viikolla mitään ihmeellistä oo ollut.
Eilen olin kyllä talolla ja sannukan luona, ja oli muuten hauskaa (--:
Katottiin the happening elokuva ja syötiin tortilloja ja karkkia.
 Sannukka: "sulla ei nouse kyllä pahasti" :D:D
niin siis sannukka selitti jostain et tortillat alkaa kohoamaan mikrossa ja totes mulle tolle :D

omnom

Hiihiii, jee huomenna on kiva päivä kun on kolme tuntia kotsaa ja leivotaan sämpylöitä (:
Oon koko ajan oottanu et pääsee taas kotsan tunneille.
Ja onhan siitä viikonlopustaki tulossa ihan kiva, kun marttakerho kokoontuu lauran luo lauantaina !
Otankin varmaan sieltä sit kuvia ja laitan varmaan tännekki niitä (:

Jotain niin parasta

 Valokuvaus on unelma ammatti

osa kuvista we♥it

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti