lauantai 28. heinäkuuta 2012

- kesäloma aaa, kesäloma aaa

Morjesta taas !
Musta tuntuu että tässäkään postauksessa ei oo mitään tolkkua mutta kirjotanpahan kumminkin :Dd
Jooo, elikkäs: kolme päivää oon menny silleen että oon ollu vaan mansikassa emmin kaa ja sit siellä on nähny myös muita kavereita ! on ollu aivan ihanaa kun kelit on ollut mitä mainioimmat<3
Jatka samaan malliin sääukko !

Tästä päivästä sitte sen verran että jooo, olin taas emmin kaa uimassa ja sinne tuli sitten myös jemima jota en tuntenu oikeestaa ollenkaa o: mutta kyllä me tultiin sitte hyvin juttuun ja keskustelua synty melkein koko ajan!
mansikassa me sit vaan oltiin, otettiin aurinkoo, uitiin ja tsiikailtiin kuumia rantakolleja (;(; 
Käytiin myös ihan kylällä ja koululla !
aaaa, ihan mahtava päivä ollu ! kiitos seurasta emmi ja jemima<3 
NIIIN ! ja olinhan mää myös päivästä rompepäivillä josta mukaan tarttu vaan metrilakuja :33

vanha kuva, mutta laitoinpahan vaan xd

Ihana babyface, hei !


Heiii, ja vielä se että oon tässä aatellu hommata piilarit ! kun sitten vois käyttää niinkun arskoja ilman tehoja ja sillee (:(: se vaan on ehkä vähän turhaa enää tälle kesälle, mutta sitten vois aina vaihdella että käyttääkö laseja vai piilareita (:

Mutta ei mulla muuta ! moikkaaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti