sunnuntai 26. elokuuta 2012

- I don't wanna hit and run

Hepsulihei !
En oo pitkään aikaan raapustanu tänne taaskaa mittää :d johtuu kai laiskuudesta ja ajan puutteesta !
Mun piti tehdän weekend festivaali postaus, mutta yllätys yllätys sitä ei oo tullu koska melkein kaikki kuvat ja videot on paten kameroissa ! mutta voisin nyt laittaa jottaa videoita tähän väliin myös kun teen tätä postausta ja jossaa vaiheessa tehä ihan kunnon postauksen sieltä ! (--:
Mutta asiasta toiseen, toinen kokonainen koulu viikko on saatu jo vietyy loppuun asti ja tuntuu kuin oisin ollu siellä ikuisuuden... onneks on näitä ihania viikonloppuja jolloin saa vaa huilata (:: 
tää viikonloppu on ollu muutenkin ihan mukava ! oon nukkunu pitkään ja tällee.
eilen olin sannukan kanssa kattomassa urhea elokuvaa (aaaa rakastan animaatioita<3) joka oli oikeesti tosi hyvä ! sen jälkeen sitte oltiin kylällä jonkin aikaa yms (: kotona sitte oltiin arsin kaa kahestaan, lainattiin american pie ja siivottiin huoneita kun meillä tehtiin sänkyjen vaihos "remppa" :---Dd nyt on mulla sitte 140cm levee sänky, kyllä kelpaa<3 joo, mun kuvasaldo on aika niukalla mutta vois pistää tähän nyt jotain mitä tuolta löytyyy (:









Ps. nyt ois sitte muuten thaimaahan laitettu samaan hotelliin kun viime jouluna sähköpostia että oltais tulossa tammikuussa käymään (;
Mutta ei tällä kertaa muuta, huomenna kouluun ja tällee 
  See ya ! (---:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti