lauantai 28. huhtikuuta 2012

- tarviiko aina laittaa otsikko !

Joo mua hävettää, nimittäin tää postautauko ! :D kirjotin varmaan kaks kuukautta sitten.. mut nyt mää laitan tälläsen ihan pika postauksen tässä kekskellä yötä. Aattelin kertoo nyt vähän että mitä oon tehny ja sillee. Kuvia ei nyt tule, ainakaan omia koska oon nyt omalla koneella ja tässä ei oo mitään. Mut siis hmmm, mistä sitä alottas. Joo, no alotan vaikka tiistaista: tiistai nyt ei ollu oikeestaan mitenkää ihmeellinen päivä, paitsi et saatiin uskonnon kokeet takas ja yllätykseks paperissa oli 10 ! äiti ja iskä oli tosi tyytyväisiä muhun <: ja sit koulun jälkeen mun piti paten kaa käydä vaan kaupassa, mutta sitten päädyttiinki pizzalle kebabbiin. Sen jälkeen mentiin meille ja ei oikeen muuta siitä päivästä ! Keskiviikkokaan ei ollut oikein kummonen päivä muutakun että kävin kattoo uusia laseja tuolta silmäasemalta kun ei meinaa oikeen vanhoilla nähä ! sit saatin koulusta terveystiedon kokeet ja numeroks tuli 9- , et semmonen päivä ! Torstaikaan ei ollu mitenkään kummonen päivä (jee, tosi tylsä viikko ollu). Meillä oli koulussa äikän koe joka meni näin kiltisti sanottuna aika pyllylleen... :D sit oli kotsaaa<3 ja saatiin siitäkin kokeet takas ! 9 tuli siitä numeroks. Koulun jälkeen pate tuli taas käymään ja äitin oli käyny tilaa ne uudet lasit mulle. Ja perjantai.... ei herranjestas, viikon kohokohta ! :D Koulussa oli ensinnäkin vaan kaks normaalia tuntia kun oli veteraani juhla ja sitten vika tunti oli lukutunti. Koulun jälkeen menin kotia ja siellä mua oottikin arsi ja taneli. Oikeesti tanelistakin on tullu mulle kun veli, ihana jätkä sitten lähettiin poikien kanssa kardemummaan, minä otin porejääteen ja pojat otti limsat ! sen jälkeen mentiin tiimariin kattoo vappupalloja. Lopuks me päädyttiin koulunpihaan kuuntelee musiikkia ja mää istuin keinumassa kun pojat ajeli pyörillä. En mää siellä kauaa kerenny olla kun tajusin että kello olikin jo paljon ja mun piti lähtee konttimäelle sohvin synttäreille. No sohvin synttärit oli kyllä jotain niin parasta ! tutustuin aivan ihaniin ihmisiin ja meillä oli ihan älyttömään hauskaa. Me katottiin hohto ja mässäiltiin kaikkea. :D onnistuinhan mää lentää myös polvilleen mutalammikkon. Kiitti siitä päivästä erityisesti sohvi ! + phetrin,noora,silja,marjo,ansa,laura,emmi,petra♥ Ja tästä päivästä ei ookkaan mitään kertomista kun en oo tehny mitään ! :D & maanantaita odotellessa♥ <;


Mutta nyt vois lähtee nukkumaan, öitä kaikille ja yritän kirjotella taas !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti