lauantai 12. toukokuuta 2012

- elämä on kuitenkin bitch kunnes kuollaan

Hellurei taas rakkaat lukijani ! (:
 mulla ei oikeestaan oo mitään ihmeellistä muutakun että viikko on menny mukavasti ! oli se comenius jutska ja meidän koulussa oli kyprokselta, saksasta, englannista ja salosta porukkaa. en oikeen puhunu kellekkään kun oon vähä huono puhumaan ihan tuntemattomille o: ! mut sit meillä oli myös semmonen "good feeling" katumaalaus juttu ja olin mariannen, phetrinin, eevan, sofian ja marian kaa tekemässä sitä meidän luokalta ! saatiin kemian ja äikän opettajilta lupaa olla pari tuntii pois ! no se meidän työ onnistu tosi hyvin (ainakin mun mielestä, hehe) !  Ja samana päivänä oli myös ruostin koe.. olin ihan paniikissa kun oli vaan pakko saada siitä kokeesta hyvä numero o; mutta kattoo nyt miten se meni !



No torstaina ja perjantaina ei ollu oikeen mittää ihmeellistä muutakun että torstaina leea tuli käymään ja h&m paketti oli tullu jossa oli jonkin verran vaatteita mulle ja muuta mukavaa. Popitettiin leean kanssa vaan elokuuta ja hypittiin trampalla ! <: oli hauskaa viettää aikaa senkin ihanaiseni kanssa !


Paita 9,95€/h&m


Shortsit 19,95€/h&m



Paita 24,95€/h&m


Hame 14,95€/h&m

 Perjantaina sit oli koulussa kässää, ja sain mun tekemän paidan kotia ! sitten sain myös tehtyy villasukkaa aika pitkälle. Koulun jälkeen sitten lähettiin äitin, iskän ja arsin kanssa tuuriin ja sieltäkin löyty taas vaikka ja mitä :---D yyy, oonhuonosäästämään.com


Täydellinen rahapussi 14,90€

 
Meikit oli alessa ! huulipuna 1,95€ ja ripsari 7,95€


Mustat kiilakorkkarit 24,90€
Kukkakorkkarit 28,90€ (täydelliset noi!)

+ jotain muuta krääsää mitä en jaksanu kuvata ! (:


Tänään sitten olin aamupäivästä yksin kotona ja suunnittelin kauppalistaa, mitä tarvis huomiseksi ja kävin hakee äitille äitienpäivä lahjan ! hehe, se on semmonen isomuki jossa lukee "best mom" ja sit otin myös salmiakki karkkeja, toivottavasti tykkää !
Kohta mää sitten meen värjää hiukset ja leipomaan kakun huomiseks ! & seuraava postaus tulee varmaan marttakerhosta että jos kiinnostaa niin lukekaa sitäki ja laittakaa postausvinkkejä kun mun pää lyö aina tyhjää kun pitäs kirjottaa. :< mutta ei olla muuta että heippa kaikille ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti