sunnuntai 20. toukokuuta 2012

- en laita otsikkoa

Heissulivei vaan kaikille taas ! aattelin laittaan tänään huonepostauksen, jee vähän mulla taas ollu tylsää :D mut aattelin myös kertoo tästä päivästä ! Elikkäs mää en oo taaskaan tehny mitään.. Yksin kotona vaan kökkinyt täällä kun kaikki muut on siskon muuttokeikalla ja ite jäin kotiin että lukisin tohon matikan kokeeseen mutta eipäs siitäkää oo tullu mitään ja nyt kauhee ahistus kun sjfkldskfjdsk joo mutta nyt sitten se mun huonejutttuuuuuu (:: ja ihan vaan siksi huonepostaus kun olin niin ahkera ja siivosin mun huoneen :D hihi.






Juu siinäpä ne oli ! Oon aatellu kyllä että vois tehä tolle huoneelle kyllä jotain kun aika tympeä tuo on :< mutta ei mulla tainnu muuta olla, vois mennä lukee sitä matikkaa ! ps. muistakaa että kaksi viikkoa ja sitten alkaa LOMAAAA !!! hepsan kaikki♥ (::

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti