keskiviikko 5. syyskuuta 2012

- I may fall but I swear that I'll help you believe

Morjestamoi !
Kirjoitusvimma iski ja aattelin väsää jotain hemmetin siistiä, mutta sitte tajusin että en tosiaan tiiä mistä mää puhuisin koska mulla on ollu ihan hemskutin tylsä viikko :Dd okei, on ollu paljon tekemistä ja sillee mutta kun ei oikeen mitään mistä kertois !! 
No voin mää nyt sen verran kertoo että alotin tänään jaliksen kolme vuoden jälkeen (;; oon tyytyväinen itestäni koska mää oon ollu aina se perheen häpeänhuippu tän urheilun suhteen :D:D veljellä miljoona harrastusta ja sisko vanha kunnon jaliksen pelaaja ja toinen veli muuten vaan hyvässä kunnossa ja minä tämmönen tönkkö joka ei harrasta mitään.. mutta joo, oli ihan mahtavat harkat ! kaikki tuli toimeen keskenään ja oli hirveen kannustavaa porukkaa<3 siellä sit harjoteltiin ja pelailtiin ja peli oli isot vastaan pienet ja me "isot" sit mentiin ja hävittiin pienille :DDD tosin niitä kyllä oli jonki verra enemmän mutta kuiteski ! harkkojen jälkeen sitte oli melkein heti lähtö katto tie pohjoiseen elokuvaa, oli muuten älyttömän hyvä leffa mutta mää nyt tykkäänkin kaikista suomalaisista elokuvista xd perjantaina ois sitte puhdistus elokuvan vuoro
mutta juu, ei mulla muuta ! huomenna normi päivä koulussa ja aattelin että laitan tähän vielä mun eilisen kahen tunnin metsäreissulta jotai kuvia :D












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti