perjantai 7. syyskuuta 2012

- hihoheha

Hepsulihei !
Kirjotan koska mulla on ollu tänään hemmetin sekava päivä, pakko purkaaa..
Ensinnäkin aamulla meinasin tukehuttaa itteni sänkyyni koska oli niin paska olo, väsytti enkä oikeesti meinannu jaksaa mitään.. koulussa sama jatku, kaikki kyseli perään että mikä on ja onko joku hätänä, tivasin moneen otteeseen että en jaksa nyt just yhtään mitään ! onneks mulla oli mun homo lapseni kristiina koulussa ja sen seurassa mää vaan tulin jotenkin rennommaks ja loppu päivä menikin ihan hyvin, purin mun murheita muille ja tuli vaan helepompi olo (: hyvä olo jatku sillä kun menin talolle ja pojat vei mut pellaa jalkapalloa ! kiitos enimmäkseen patelle, mirkolle ja roopelle<3 oote ihan mahtavia tyyppejä ! pääsin todistamaan roopen "osaan avata lasipullon ilman pullonavaajaa" temppua :D sen jälkeen sitte mentiin takas talolle ja siellä muut vaan pelas bilistä ja mää riehuin ja katoin vierestä xd ihan mahtava päivä siihen asti kunnes pääsin kotiin... 
masennuin täysin, ihan kivaa kun tajuaa että miten aina vaan osaakaan päästä toisten kusetettavaksi, ei mulla muuta ! tavaroita lens ja pää meinas hajoo...onneks arsi sai mut hymyilee sen beatbox harjotuksilla♥
Mutta joo, nyt varmaan kukaan ei enää lue tätä blogia kun angstaan, koska ei tämmöstä oo kivaa lukea.. mutta huomenna krisselle käymään leean kaa, jos sitä vaikka piristyiskin

Ps. oon rakastunut tatuoituihin miehiin..





HEIHEI vielä se että katoin emp:n kamoja netistä niin löysin sieltä jotain ihanaa:

 11.99€

 49.99€

mutta ei mulla muuta että moikka vaan kaikille !
anni kiittää ja kumartaa♥

1 kommentti:

  1. ää mieki haluun pelaamaa jalkapalloo! mut kukkaa kaveri ei innostu :<

    VastaaPoista