sunnuntai 7. lokakuuta 2012

- I like the sound of the broken pieces

Morjesta !
pitkästä aikaa oon nyt sit taas saanu itteni kirjottaa :D 
pitkä tauko tosiaan ollu ihan vaan taas siitä syystä että ei oo ollu aikaa ja jos on ollu aikaa niin ei oo ollu mitään inspistä ! nytkään en kyllä oikee saa tänne mitään kun koneelta tila loppu ja en saa kuvia koneelle joita oisin halunnu laittaa mutta eiköhän ihan tekstilläki pärjää !
Ei mulla oikeestaa oo mitään erikoista. kaks viikkoo nytt menny siinä kun amanda on ollu tetissä täällä ! on ollu kyllä ihan parasta :D:D tänään ama sit lähti ja oon ihan yksinäinen täällä >: mutta eiköhän tästä selvitä ! aattelin että kun saa tota tilaa tähä koneelle niin laitan sitten kuvia ja sillee (: josta puheen ollen, saan nyt jo vähä aikasessa joululahjan, nimittäin äiti ja iskä tilas mulle uuden koneen !!<3 toi enon kone kun meinaa vedellä viimesiään :d ! jajajaja sitten olin muuten viime perjantaina jyväskylästä ja sieltäkin löyty kaikkea ihan turhaaa :D:D ei mitään mitä mun piti ostaa, esim uudet housut ! paita varastoa vaan vähän täyttelin (-----: sitten sain tänään äitiltä uudet bikinit, hölömö kun oli menny tilaa liian pienet :D:D (thaimaan matkaa odotellessa<3) vaateista ja krääsästäkin kuvaa sitten jossaa vaiheessa ! 
Mutta tästä päivästä vielä: heräsin tosiaan joskus kasilta ja laiteltiin amandan tavaroita ja sitten iskä lähtikin viemään sitä ! sen jälkeen nyt en oo muutakun kattonu videoita tuolta itunes festareilta, siivonnu ja käyny kattomassa mummua äitin kaa ! tänään ois sitten vielä ruotsin kokeeseen lukua ja jalisharkat, saa vaan nähä lähenkö kun ulkona sattoo iha pirusti :d


Mutta jos tässä oli tarpeeksi (:
Anni kiittää ja kumartaa


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti