tiistai 9. lokakuuta 2012

- olen onnellinen, mitä sä luulit

Moikkamoooi kaikki hanibööööt (----:
mulla ei oo vieläkää omia kuvia laitettavana tänne mutta kerron teille nyt kaikkea mukavaaaa
mulla on ollu ihan älyttömän kiva alkuviikko jaja mun elämä tuntuu nyt jotenkin niin täydelliseltä<3 oon vaan niin onnellinen kaikista ja kaikesta että het melkein pääsee onnenkyyneleet ! en oo varmaan vuoteen ollu näin iloinen ja onnellinen ja ääää kaikkea (:(: tänään saatiin hissankin kokeet ja nekin meni ihan putkeen, 9½ tuli nimittäin ! hyvällä lykyllä jos jatkaan samaan malliin niin päättötokariin tulloo kymppi /,,/ huomenna sitten ruottin koe johon oon jo useampana päivänä lukenu ja eipä tuo kovin paha alue ole, että toivottavasti mennöö hyvin (: torstaina fyken koe ja sitten alkaakin jo loma periaatteessa kun taksvärkki perjantaina ja kun iskällä oon töissä niin sillon pääsenki jo aika nopeasti pois (---: kohtahan nuo synttäritkin ois tulossa ja oon jo suunnitellu kaikkee kivaa ja mahtava porukka tulossa, toivottavasti kaikki menee niin hyvin kun viime vuonna (;;





mulla ei tällä kertaa tainnut olla muuta että nyt lähen vaan pänttää ruottia ja huomenna kymppiin kouluun, jes ! anni kiittää ja kumartaa (---:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti