torstai 18. lokakuuta 2012

- Wake me up, when september ends

AIJAIJAI! syysloma on jotain niin ihanaa, syksy ja loma namnam ! kelepaa<3 muutenkin syksy on lemppari vuodenaika, saa pukea ittensä kaiken maailman villapaitoihin, olla villasukat jalassa, juosta ulkona lehtien seassa ja juoda sisällä takan ääressä lämmintä kaakaota, ei oo mitään parempaa !
No lomahan mulla on menny nyt niin että oon vaan ollu ! lauantaina olin krissellä yötä, sunnuntaina olin lauralla, maanantain vaan löhöilin, tiistaina laura kävi meillä ja pate oli yötä, eilen kävin elokuvissa kattomassa niko 2 ja tänään sitten olin paten, jeren, teemun ja pekan kaa kylällä ja ne tuli meille, ai että tänäänki ollu niin hyvä päivä !<3 mää oon vaa päiväpäivältä onnellisempi ! kohtakun on ne synttäritkin ja tämä tyttö täyttää 14 ! (: oon ihan innoissani !
Loppu lomalle mulla ei oo oikeestaa mitään erikoisempii suunnitelmia muutaku että lauantaina meen lauralle yöks ja sunnuntaina ois kokeisiin lukua (eipä nuo kokeetkaan taas innosta yhtään.. :/)






Kuvat: Weheartit



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti